top of page

DIGITALE & HYBRIDE EVENTS

Hey event manager of planner!

Zoek jij nog een manier om je digitale event te organiseren?
Live en met interactie? Of vooraf opgenomen?

Check de eindeloze mogelijkheden van digitale events!​

Digitale events: Over ons

DIGITALISEER JOUW EVENT

Een conferentie, een algemene bedrijfsvergadering of een nieuw product voorstellen aan klanten?

Wij denken graag mee met met de uitwerking van jouw online event, van beleving van deelnemers tot alle technische aspecten van de uitzending.

PTZ, Blackmagic, VIMIX, ... zijn deze technische termen Chinees voor jou? Wij zorgen met onze technische partners voor een vlotte verloop, zodat jij je op inhoud kan focussen!

We bieden een totaaloplossing, van inschrijving tot livestream/uitzending!

Digitale events: Over
Arvesta Digitaal Event - onthulling logo

LIVESTREAM

Vanuit een mobiele studio bij eventlocatie Brightspace

Conferentie, meeting, panelgesprek of voorstelling gepland? De flexibele event studio (200m²) in evenementen locatie Brightspace is daarvoor geschikt!

HYBRIDE EVENT

Combineer het beste van 2 werelden!

Op hybride evenementen is zowel een fysiek als een online publiek aanwezig. Ontvang tot 100 gasten coronaproof tijdens je real life event op Brightspace en laat online kijkers interactief deelnemen. Ook een professionele streaming van je event behoort tot de mogelijkheden. 

Bouwunie Hybride event (1).png
Digitale events: Diensten

HOE GAAN WE TE WERK?

Bij een digitaal event of webinar komt heel wat kijken.

Wij begeleiden je graag om van je digitale beleving een succes te maken!

1. INTAKE

Tijdens een strategisch gesprek bespreken we samen met jou het doel en gewenst resultaat. 

Op basis hiervan maken we een offerte op maat en een eerste script.

We bepalen waar de opnames / streaming gebeuren: bv. in onze Event Studio of bij jou op locatie.

2. UITWERKING SCRIPT OF DRAAIBOEK

We werken het script of draaiboek verder uit, maken een setting en communiceren met de sprekers. Zo weet iedereen wat er van hem/haar wordt verwacht.

Indien gewenst voorzien we inhoudelijk scriptondersteuning i.s.m. Obelisk. Je kan beroep doen op:

  • Een coach die kritisch kijkt naar de voorbereiding van je opname:

    • Is de opbouw duidelijk, gestructureerd en logisch;

    • Is de hoeveelheid informatie in orde en wordt ze juist weergegeven;

    • Wat zijn de juiste interactiemogelijkheden: bv. pollvragen of action button integreren.

  • Een professionele moderator. Dit is iemand die:

    • Het webinar en de spreker introduceert;

    • De polls lanceert en een samenvatting geeft van de resultaten;

    • De chatvragen buffert, groepeert en aan de spreker stelt;

    • In interactie gaat met de spreker;

    • Na afloop het webinar afrondt.

3. OPMAAK

We zorgen voor het instellen en opmaak van het webinar- of streamingplatform.

We bekijken op basis van jouw doelpubliek en interactiewensen, een geschikt platform. Wij werken niet vast met één platform en zijn daarom flexibel. Streamen via bestaande webinarsoftware of social media (zoals Facebook, Instagram of YouTube) kan perfect. 

We denken graag mee rond praktische zaken zoals branding van het platform, registraties, versturen van herinnering e-mails etc.

4. DRY-RUN

We organiseren een repetitie, waarbij we het script overlopen met de sprekers en techniekers.

5. READY, SET, ACTION!

Tijd voor de uitzending, live, semi-live of opname!
De technische ploeg en een productiemedewerker zorgen voor vlotte verloop. Ook voor de deelnemers zorgen we voor technische support.

6. NAZORG

Na afloop van het webinar verwerken wij de statistieken. Afhankelijk van het gekozen streamingplatform, krijg je inzicht in het aantal kijkers, duurtijd van het kijken, antwoorden op pollvragen en chatcomments.
We bezorgen je de opname van de livestream of zorgen dat deelnemers een 'replay' kunnen bekijken.

Digitale events: Plan
bottom of page